Reklamačné podmienky

Zákazník je pri preberaní zásielky povinný si skontrolovať, či balík nie je viditeľne poškodený (balík zasielame v škatuli, zabalený baliacim papierom a previazaný špagátom)! Ak nastane nejaký iný problém (napr. s tovarom, a chybu sme spôsobili u Nás, ihneď nás prosím kontaktujte). SEMENÁRSTVO s.r.o. nie je zodpovedné za škody spôsobené Slovenskou poštou, prípadne kuriérskou službou. V prípade zistenia vážneho poškodenia pri preberaní zásielky (diera v obale, zlomená zásielka), kedy je obsah zásielky zjavne poškodený NEPREVEZMITE ZÁSIELKU OD DORUČOVATEĽA. Ak zákazník zistí, že tovar bol od Nás dodaný v zlej kvalite (napr. pokazený), má nárok na výmenu tovaru.

Reklamácia musí mať písomnú formu a musí obsahovať:

  • označenie a popis závady zásielky,
  • číslo objednávky, resp. číslo zásielky na identifikačnom štítku.

Naša spoločnosť garantuje kvalitu osív za predpokladu ich správneho uskladnenia a použitia